logo
ÜgyfélszolgálatBejelentkezés
logo

Üdvözöl az új Citromail!

Köszöntünk az új felületen! Az alábbiakban minden információt megtalálsz az új Citromail szolgáltatással kapcsolatban. Ez az oldal fontos információkat tartalmaz e-mail fiókodról, ezért gondosan tanulmányozd át.

Ahogy azt már korábban jeleztük, a Citromail e-mail szolgáltatás jelentős fejlesztéseken és módosításokon esett át.

Az alábbiakban összegyűjtöttük az új szolgáltatás néhány elemét:

  • E-mail, hirdetések nélkül: A webmail szolgáltatásban, illetve a weboldalon többé nem jelennek meg hirdetések!
  • Modern E-mail: Asztali gépen és mobil eszközökön egyaránt elérhető!
  • Stabilitás: Közel 100% szolgáltatási idő
  • 10 GB tárhely: Többé nem okoz gondot a megtelt postafiók!
  • IMAP/SMTP: Bármilyen modern app/e-mail program használható
  • E-mail védelme: Az e-mailekben szereplő adatokat nem használjuk fel hirdetési célokra
  • Ügyféltámogatás: Minden szükséges segítséget és útmutatást megadunk
  • Levélszemét és vírusok elleni védelem: Minimálisra csökkentjük a kéretlen e-mailek számát

A Citromail jelenlegi technikai platformja, módosítások nélkül működik évek óta. Úgy éreztük, elérkezett az idő a Citromail modernizálására. A szolgáltatást olyan új rendszerekre és kiszolgálókra helyeztük át, melyek folyamatosan megfelelnek a mai előírásoknak, és lehetővé teszik a gyors és stabil e-mail szolgáltatás nyújtását.

Előfizetési rendszer bevezetése

A megfelelő, minőségi szolgáltatásnyújtás biztosítása nem megoldható a hirdetésekből származó bevételből, ezért egy előfizetési modellt vezetünk be. Ez egyben azt jelenti, hogy a Citromail további használatához április 12-ig aktiválnod kell előfizetésedet. Ha ezt még nem tetted meg, semmi probléma, 3 hónapig még vissza tudjuk állítani a fiókod. Ezt követően azonban végleges törlésre kerül és csak 12 hónap múlva lesz újraregisztrálható.

A szolgáltatás díja nettó 5 999 Ft negyedéves, vagy 23 996 Ft éves előfizetés választása esetén.

Az előfizetés aktiválásához jelentkezz be e-mail címeddel (a korábban használt jelszavaddal). A bejelentkezés után, a „Beállítások”, „Saját fiók” és „Előfizetés” lehetőségekre kattintva kövesd a megjelenített utasításokat.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az előfizetési díj kifizetéséhez bankkártya/hitelkártya használata szükséges (Visa/Mastercard).

Előfizetésed aktiválását követően, az előfizetés automatikusan megújul. Az előfizetést bármikor lemondhatod.

Családi kedvezmény

Amennyiben Te vagy családod, legalább három e-mail fiókos előfizetéssel rendelkeztek, igénybe vehetitek kedvezményes előfizetési programunkat.

Három vagy négy e-mail fiók használata esetén, csupán két fiók előfizetése fizetendő. Öt vagy hat e-mail fiók használata esetén, csupán három fiók előfizetése fizetendő.

Amennyiben igénybe szeretnéd venni kedvezményes ajánlatunkat, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

Mobilalkalmazások megszűnése

Felhívjuk figyelmedet, hogy a Citromail mobilalkalmazások (Android/iOS) megszűntek, és az új e-mail szolgáltatással nem használhatók e-mail üzenetek olvasására, illetve írására. Ne aggódj – ehelyett rengeteg kiváló alternatíva közül választhatsz. IMAP és SMTP beállításaink segítségével a Citromail eléréshez számítógépéden vagy mobileszközödön bármilyen modern e-mail alkalmazást használhatsz. Kérjük, olvasd el a „Hogyan használhatom a Citromailt e-mail alkalmazással vagy programmal?" kérdés alatt található utasításokat ezen az oldalon.

Néhány e-mail üzenetem hiányzik, mit tegyek?

Felhasználóink webmail szolgáltatásában minden e-mail üzenetnek elérhetőnek kell lennie. Azonban, ahogy azt már korábban jeleztük, egyes felhasználóknál előfordulhat, hogy a legutóbbi üzenetek közül néhány hiányzik. Ilyen esetekben úgy véljük, hogy a webmail szolgáltatásra történő első bejelentkezést követő legfeljebb 2 napban a teljes adatszinkronizáció megtörténik. Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért!

Egyéb módosítások

Felhívjuk figyelmedet, hogy a levélszemét és kéretlen e-maileket tartalmazó mappák 30 napnál régebbi tartalmát töröljük. Emiatt ezekben a mappákban soha ne tárolj fontos e-maileket.

Amennyiben a régi Citromailen használtál aktív szűrőket/e-mail szabályokat (beleértve az e-mailek továbbítását is), előfordulhat, hogy újra be kell állítanod őket. Szűrőket az új Citromailen a Beállítások > Üzenetszűrők alatt adhatsz hozzá. Amennyiben kérdésed lenne, fordulj bátran ügyfélszolgálatunkhoz.

További kérdéseid vannak? Ide kattintva elolvashatod a leggyakrabban ismételt kérdéseket, illetve kapcsolatba léphetsz ügyfélszolgálatunkkal.
logo

© 2024 Inbox.com AS
NO 920 243 347

Minden jog fenntarva.

Hivatkozások

ÜgyfélszolgálatGYIKStátusz