Ezen az oldalon a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszainkat találod.
A Citromail egy új verzióval jelentkezett. Az alábbi listában az új e-mail szolgáltatás néhány előnyét gyűjtöttük össze:
Ebben az esetben a bejelentkezéshez ismét meg kell adnod a jelszavadat.
Ha elfelejtetted jelszavadat, használd az alábbi utasítások valamelyikét (a böngészőtől függően):
Amennyiben a fenti linkeken megadott információk nem segítenek, kattints az „Elfelejtettem a jelszavam” lehetőségre.
A Citromail egy hirdetések nélküli, prémium e-mail szolgáltatás, számos előnnyel.
Mivel a hirdetésekből származó bevétel jelentősen lecsökkent, az e-mail szolgáltatás biztosításához más bevételi forrást kell biztosítanunk. Az előfizetési modellre történő átállás sokkal fenntarthatóbb bevételi forrást jelent, valamit lehetőséget biztosít a szolgáltatás további fejlesztéseire.
Bár sok felhasználó szívesen használja az új és magasabb szintű e-mail szolgáltatást, megértjük, hogy egyesek az előfizetés bevezetését nemkívánatos változásnak tekintik. Léteznek más, alternatív szolgáltatások, ahol lehetőség nyílik ingyenes e-mail fiók használatára. Például, a Google és a Microsoft jelentős piaci erővel és több milliárd e-mail címmel rendelkezik. Ezek a vállalatok jelentős pénzügyi erőforrással rendelkeznek, hiszen egyéb szolgáltatásokból és hirdetésekből is származnak bevételeik.
A Citromail ügyfeleként hozzájárulsz az Internet sokszínűségéhez. Ügyfeleinknek tett ígéretünknek megfelelően sem a felhasználók adatait, sem az e-mail üzeneteikkel kapcsolatos információkat nem értékesítjük harmadik felek részére.
Mostantól a Citromail szolgáltatásait a legfrissebb alkalmazásokkal (például az Android vagy az iPhone e-mail alkalmazásaival) és programokkal (ilyen az Outlook vagy a Thunderbird) használhatod. Így az e-mailjeid egyes eszközök között folyamatosan szinkronizálásra kerülnek.
Ahhoz, hogy a Citromail szolgálatásait beállíthasd e-mail alkalmazásodhoz, illetve programodhoz, kövesd az alábbi lépéseket:
Bejövő üzenetek (IMAP):
Kimenő üzenetek (SMTP):
Amennyiben fiókod zárolásra került, természetesen újraaktiválhatod. A következő linken keresztül tudod újranyitni:
https://app.citromail.hu/payment-page/index.html
Kérjük, vedd figyelembe, hogy akár 12 óráig is eltarthat, mire az e-mail fiók elérhetővé válik. A deaktivált e-mailek az aktiválásig nem lesznek elérhetőek. Az előfizetésedhez választhatsz havi, negyedéves vagy éves előfizetést, amelyik szimpatikus. A havi előfizetés 2399 Ft, a negyedéves 7200 ft , az éves pedig 28.800 Ft. (áfával együtt). Felhívjuk figyelmedet, hogy nem fogadunk el közvetlen banki átutalást vagy SMS befizetést. Ezért az előfizetés aktiválásához bank vagy hitelkártyát szükséges használnod.
Jelszavad újbóli beállításához kattints a webmail bejelentkezési oldalán az „Elfelejtett jelszó" lehetőségre.
Ha ez nem működik, fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz.
Mostantól a Citromail szolgáltatásait a legfrissebb alkalmazásokkal (például az Android vagy az iPhone e-mail alkalmazásaival) és programokkal (ilyen az Outlook vagy a Thunderbird) használhatod. Így az e-mailjeid egyes eszközök között folyamatosan szinkronizálásra kerülnek.
Ahhoz, hogy a Citromail szolgálatásait beállíthasd e-mail alkalmazásodhoz, illetve programodhoz, kövesd az alábbi lépéseket:
Bejövő üzenetek:
Kimenő üzenetek:
Kiegészítés: 18. Megjegyzés az iPhone felhasználók számára: ne felejtsd el frissíteni a jelszavadat az IMAP-, és az SMTP-beállításokban 19. A kiszolgáló hitelesítést igényel felhasználónévvel és jelszóval: Igen
Javasoljuk az IMAP használatát (a POP3 helyett), de mindkét lehetőség elérhető. Felhívjuk figyelmedet, hogy a POP3 nem szinkronizálja az e-maileket az eszközök között.
POP3-beállítások (nem ajánlott):
Amennyiben úgy döntöttél, hogy fiókodat lezárod, ezt megelőzően néhány fontos lépést végre kell hajtanod.
Elsőként javasoljuk, hogy minden fontos ismerősödnek küldd el új e-mail címedet, így a fiók lezárását követően is elérhetnek.
Másodszor, mindenképpen ellenőrizd, hogy az összes nyilvános/privát nyilvántartásban és weboldalon módosítottad-e e-mail címedet (pl. online bankolás, közösségi média oldal stb.), hiszen a fiók lezárását követően nem lesz hozzáférésed Citromail e-mail címedhez.
Harmadszor, Citromail-fiókod e-mailjeit áthelyezheted, ha mindkét e-mail fiókodat beállítod egy e-mail programba és az üzeneteket áthelyezed az egyik fiókból a másikba. Emellett olvasd el a „Hogyan használhatom a Citromailt e-mail alkalmazással vagy programmal?” kérdésre írt válaszunkat, melyből megismerheted a Citromail beállításának menetét. Ha Gmailt használ, készítettünk egy ismertetőt, amely lépésről lépésre megmutatja, miként vihető át a levelezés a legegyszerűbben a Gmail felületére. Kérjük, kattintson ide az útmutató elolvasásához.
Amennyiben ezzel kapcsolatban bármilyen kérdésed lenne, fordulj hozzánk bizalommal - szívesen segítünk!
A Citromail webmailről PC/MAC esetén:
• Üzenet törléséhez nyisd meg a szolgáltatást és kattints az üzenet felett található menüsor kuka ikonjára. • Egy vagy több üzenet megnyitás nélküli törléséhez tartsd lenyomva a Ctrl billentyűt és válaszd ki a törlésre szánt üzeneteket. Ezután kattints a kuka ikonra vagy a billentyűzet Del billentyűjére • Emellett a Shift billentyű lenyomva tartásával egyidejűleg több e-mailt is kiválaszthatsz.
A Citromail webmailről mobiltelefon/tablet esetén:
• Az e-mail üzeneteket a bejövő postafiókban jobbra húzással mentheted el (üzenetek elhúzása). • Egy másik beállítási lehetőség, ha az üzenetek jobbra húzásával törlöd azokat. Ehhez kattints a jobb oldalon található három pontra, majd válaszd a „Elhúzás Beállításai”. • Egyéb megoldásként a törlés előtt nyisd meg az üzenetet és kattints a Kuka ikonra
Amennyiben később szükséged lenne új jelszóra, a legegyszerűbb megoldás új jelszót kérni e-mailben vagy SMS-ben. Másrészt tudod használni vele a kétlépcsős autentikációt, amely a fiókod védelmében nagyon hasznos.
Bizonyos követelményeknek megfelelő jelszóra van szükségünk ahhoz, hogy elég erősnek tekintsük. Ezek a következők:
Ha a fiókodban figyelmeztetést kaptál gyenge jelszóra hivatkozva, akkor a jelszavad nem felel meg a jelszó erősség követelményünknek. Ilyen esetben kérjük változtasd meg jelszavad. A figyelmeztető üzenet nem tiltható le.
A rendszertár hatékony kezelése érdekében a 30 napnál régebbi e-maileket automatikusan töröljük a Kuka és a Levélszemét mappából. Ez a 30 napos időkeret szabványos, és nem testreszabható vagy letiltható. A fontos e-mailek megőrzése érdekében kérjük, rendszeresen ellenőrizd a Kuka és a Levélszemét mappákat. Az automatikus törlés elkerülése érdekében helyezd át a fontos üzeneteket a Beérkezett üzenetek mappába vagy egy másik mappába. Ezek az e-mailek már törlés után már nem állíthatóak vissza.
Mi a különbség az IMAP vagy a POP3 között?
Az IMAP a szerveren tárolja az e-maileket, lehetővé téve a hozzáférést több eszközről a fiókba, és szinkronizálja a változtatásokat. A POP3 letölti az e-maileket egy eszközre, és szinkronizálás nélkül eltávolítja őket a szerverről.
Miért jobb az IMAP, mint a POP3?
Az IMAP biztonságosan tartja az e-maileket a szerveren, és bármely eszközről elérhetővé teszi. A POP3 az e-mailek végleges elvesztését kockáztatja, ha törlik őket, vagy ha az eszköz megsérül.
A törölt e-maileket vissza lehet állítani POP3-mal?
Nem, ha egy e-mailt POP3 használatával törölnek, az véglegesen eltűnik. Az ügyfélszolgálat nem tudja visszaállítani.
Ki használhatja az IMAP-ot?
Bárki, aki több eszközt használ az e-mailek eléréséhez, vagy biztonságosabb, megbízhatóbb beállítást szeretne.
Miért kerüljem a POP3-at?
A POP3 nem szinkronizálja az e-maileket, és megnehezíti az e-mailek elérését a különböző eszközökön. Nagyobb a kockázata a fontos üzenetek elvesztésének is.
Mi a legjobb választás a legtöbb felhasználó számára?
Az IMAP a legjobb választás a biztonsága, a szinkronizálása és a többeszközös kényelem szempontjából.
Igen.
Amennyiben Te vagy családod, legalább három e-mail fiókos előfizetéssel rendelkeztek, igénybe vehetitek kedvezményes előfizetési programunkat.
Három vagy négy e-mail fiók használata esetén, csupán két fiók előfizetése fizetendő. Öt vagy hat e-mail fiók használata esetén, csupán három fiók előfizetése fizetendő.
A kedvezmény alkalmazásához kérd Ügyfélszolgálati csapatunk segítségét.
Sajnos, rendszerünk jelenlegi állapotában kizárólag kártyás fizetés elérhető, ezért előfizetésed aktiválásához bankkártya/hitelkártya regisztrációja szükséges.
A Citromail e-mail szolgáltatásának működtetése pénzbe kerül. A költségek közé tartozik többek között a hoszt-szolgálatatás, a műszaki támogatás, valamint a vállalat egyéb működési költségeinek fedezése.
Korábban ezeket a költségeket a hirdetésekből befolyó összegekből fizettük. Mivel a hirdetésekből származó bevéltelek jelentősen csökkentek és valószínűsíthetően ez a tendencia tovább folytatódik, az üzleti modell módosítása mellett döntöttünk. Az új modellben a felhasználók a szolgáltatás használatáért havi díjat fizetnek.
Az előfizetési modellel stabilabb jövedelemmel rendelkezünk a technikai erőforrások, a tárhely, az ügyfélszolgálat és az egyéb költségek kifizetésére. Úgy véljük, hogy a jövőre nézve ez egy sokkal életképesebb üzleti modell, melynek segítségével elegendő bevételre tehetünk szert a működéshez, a megfelelő ügyfélszolgálati élményhez és az IT-biztonsághoz szükséges befektetésekhez.
Ez egyben azt is jelenti, hogy a Citromail továbbra is működni fog és nem fenyegeti a bezárás veszélye (mely az elmúlt időszakban számos e-mail szolgáltatót utolért).
Tisztában vagyunk vele, hogy ez a módszer nem mindenkinek nyeri el a tetszését, és elnézést kérünk minden esetleges kellemetlenségért. Ahhoz azonban, hogy a jövőben magas színvonalú szolgáltatást tudjunk nyújtani, pénzügyileg fenntartható üzleti modellre van szükségünk.
Fiókod, illetve előfizetésed módosításához jelentkezz be fiókodba és kattints a „Saját fiók” lehetőségre.
Előfizetésedet bármikor szabadon lemondhatod.
Előfizetésed lemondása esetén az előre kifizetett időszakban e-mail fiókodat továbbra is használhatod. Az időszak lejárta után e-mail fiókodat zároljuk.
Az első időszakot követően amennyiben szeretnéd, módosíthatod az előfizetés megújításának gyakoriságát.
Előfizetésed lemondásához vagy módosításához jelentkezz be webmail fiókodba és kattints a „Saját fiók” lehetőségre.
A világ egyik legnagyobb fizetési mód szolgáltatójának, a Stripe-nak fizetési megoldást használjuk. A fizetéshez használt kártya adatait szervereinken biztonságos kapcsolat révén tároljuk.
Mint minden egyéb online és fizikai fizetés esetében, itt is el kell döntened, hogy megbízol-e a fizetési adataidat kérő szolgáltatóban; az óvatosság soha nem árt.
Íme néhány kiváló óvintézkedés, online, kártyás fizetés esetére:
Amennyiben a fizetéssel és a biztonsággal kapcsolatban bármilyen kérdésed felmerülne, fordulj hozzánk bizalommal!
A Citromail e-mail szolgáltatásának működtetése pénzbe kerül. A költségek közé tartozik többek között a hoszt-szolgálatatás, a műszaki támogatás, valamint a vállalat egyéb működési költségeinek fedezése. Korábban ezeket a költségeket a hirdetésekből befolyó összegekből fizettük. Mivel a hirdetésekből származó bevéltelek jelentősen csökkentek és valószínűsíthetően ez a tendencia tovább folytatódik, az üzleti modell módosítása mellett döntöttünk. Az új modellben a felhasználók a szolgáltatás használatáért havi díjat fizetnek.
Az előfizetési modellel stabilabb jövedelemmel rendelkezünk a technikai erőforrások, a tárhely, az ügyfélszolgálat és az egyéb költségek kifizetésére. Úgy véljük, hogy a jövőre nézve ez egy sokkal életképesebb üzleti modell, melynek segítségével elegendő bevételre tehetünk szert a működéshez, a megfelelő ügyfélszolgálati élményhez és az IT-biztonsághoz szükséges befektetésekhez.
Ez egyben azt is jelenti, hogy a Citromail továbbra is működni fog és nem fenyegeti a bezárás veszélye (mely az elmúlt időszakban számos e-mail szolgáltatót utolért).
Tisztában vagyunk vele, hogy ez a módszer nem mindenkinek nyeri el a tetszését, és elnézést kérünk minden esetleges kellemetlenségért. Ahhoz azonban, hogy a jövőben magas színvonalú szolgáltatást tudjunk nyújtani, pénzügyileg fenntartható üzleti modellre van szükségünk.
Bővebb információkat Általános Szerződési Feltételeinkben és Adatvédelmi Nyilatkozatunkban oldalainkban olvashatsz.
A Citromail egy norvég vállalat tulajdonában áll. A vállalat e-mail szolgáltatásokat birtokol és működtet több országban:
INBOX.COM AS
Üzleti azonosító (Norvégia): 920 243 347
Oslo, Norvégia
A felső menüsorban található Saját fiókom menüpontban tudod módosítani a regisztráció során megadott adatokat.
A Beállítások/ Mappáim menüpont alatt tudsz létrehozni új mappákat. Bal oldalon találod a Mappákat, jobb oldalon Új létrehozása feliratra kattintva tudsz felvenni újat. Azt is kiválaszthatod, hogy az új mappa melyik almapábba kerüljön bele.
A kis ikonok segítségével ki/be tudod kapcsolni mely mappákat szeretnél állandóan látni, melyeket nem.
A Beállítások/ Üzenetszűrők menüpont alatt lehetőséged van létrehozni szűrőket – ezek segítségével könnyebben tudod kategorizálni a leveleidet. A szabályok megadását követően kiválaszthatod, hogy mely feladótól melyik mappába kívánsz leveleket fogadni a jövőben. Ha pl. számláidnak külön mappát szeretnél, akkor először hozz létre egy Számlák mappát a Mappák alatt, majd egy új szűrőt állítsd be hozzá. Több szabályt is fel tudsz venni, így akár az összes számlát egy helyen tarthatod,
A Beállítások / Jelszó menüpont alatt tudsz új jelszót beállítani a fiókodhoz. Kérjük mindenképpen ügyelj biztonságos jelszó megadására. Legalább 8 karakteres jelszót érdemes választani, kis és nagybetűket is használva benne.
Amennyiben nem kapsz meg egy fontos levelet, két lehetőséget tudunk javasolni:
A Beállítások/Feketelista menüpont alatt megadhatod azokat az e-mail címeket, amelyektől nem szeretnél üzenetet kapni.
A kétfaktoros hitelesítés egy biztonsági beállítás, amely segít a fiók védelmében azáltal, hogy a jelszó mellett még egy második védelmi vonal is védi a fiókot, amelyet egy telefonra letölthető hitelesítő alkalmazás biztosít. A rendszer egy, az alkalmazás által generált biztonsági kódot is megkövetel a rendszerbe való belépéshez. Amennyiben bejelentkezéskor a rendszer felhívja a figyelmed a kétfaktoros azonosítás szükségességére, akkor fiókodnak biztonsága érdekében be lett kapcsolva a kötelező kétfaktoros autentikáció. A funkciót a Beállítások - Kétfaktoros Hitelesítés alatt éred el.
A felületen mindig a Kijelölés gombot kell első körben kiválasztanod, ezt követően bármennyi levelet ki tudsz törölni egy mozdulattal. A kijelölés gomb reszponzív felületünknek köszönhetően máshol jelenik meg mobilon és böngészőben is. Amennyiben nem találnád meg a felületen, akkor a SHIFT+egérlenyomás kombinációval a leggyorsabb megoldás. Ha nem sikerül, keresd Ügyfélszolgálatunka.
A kijelölés gomb segítségével ki tudod választani mely levelet, vagy leveleket szeretnél továbbítani, majd jobb oldalon felül válaszd ki a Továbbítás lehetőséget. 3 féle módon tudsz továbbítani: beágyazva, csatolmányként, vagy újraküldve.
Képernyőfotó itt.
Készítettünk néhány videós bemutatót, hogy könnyebbé tegyük a fiókod megismerését. Link
© 2024 Inbox.com AS
NO 920 243 347
Minden jog fenntarva.