Ezen az oldalon a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszainkat találod.
A Citromail egy új verzióval jelentkezett. Az alábbi listában az új e-mail szolgáltatás néhány előnyét gyűjtöttük össze:
Ebben az esetben a bejelentkezéshez ismét meg kell adnod a jelszavadat.
Ha elfelejtetted jelszavadat, használd az alábbi utasítások valamelyikét (a böngészőtől függően):
Amennyiben a fenti linkeken megadott információk nem segítenek, kattints az „Elfelejtettem a jelszavam” lehetőségre.
Igen, a legtöbb felhasználó webmail szolgáltatásában minden e-mail üzenetnek elérhetőnek kell lennie.
Azonban, ahogy azt már korábban jeleztük, néhány felhasználónál előfordulhat, hogy a legutóbbi üzenetek közül néhány hiányzik. Ilyen esetekben úgy véljük, hogy a webmail szolgáltatásra történő első bejelentkezést követő legfeljebb 2-3 napban a teljes adatszinkronizáció megtörténik.
Ennek a késlekedésnek oka, hogy a korábban használt szerverek közül valamelyik jelentős problémákkal rendelkezik, ami bizonyos felhasználók számára lelassítja az e-mailek áthelyezését. A legtöbb aktív felhasználó számára igyekszünk minél előbb befejezni az adatok áthelyezését, és az összes e-mail áthelyezése meg fog történni. Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért!
A Citromail egy hirdetések nélküli, prémium e-mail szolgáltatás, számos előnnyel.
Mivel a hirdetésekből származó bevétel jelentősen lecsökkent, az e-mail szolgáltatás biztosításához más bevételi forrást kell biztosítanunk. Az előfizetési modellre történő átállás sokkal fenntarthatóbb bevételi forrást jelent, valamit lehetőséget biztosít a szolgáltatás további fejlesztéseire.
Bár sok felhasználó szívesen használja az új és magasabb szintű e-mail szolgáltatást, megértjük, hogy egyesek az előfizetés bevezetését nemkívánatos változásnak tekintik. Léteznek más, alternatív szolgáltatások, ahol lehetőség nyílik ingyenes e-mail fiók használatára. Például, a Google és a Microsoft jelentős piaci erővel és több milliárd e-mail címmel rendelkezik. Ezek a vállalatok jelentős pénzügyi erőforrással rendelkeznek, hiszen egyéb szolgáltatásokból és hirdetésekből is származnak bevételeik.
A Citromail ügyfeleként hozzájárulsz az Internet sokszínűségéhez. Ügyfeleinknek tett ígéretünknek megfelelően sem a felhasználók adatait, sem az e-mail üzeneteikkel kapcsolatos információkat nem értékesítjük harmadik felek részére.
Mostantól a Citromail szolgáltatásait a legfrissebb alkalmazásokkal (például az Android vagy az iPhone e-mail alkalmazásaival) és programokkal (ilyen az Outlook vagy a Thunderbird) használhatod. Így az e-mailjeid egyes eszközök között folyamatosan szinkronizálásra kerülnek.
Ahhoz, hogy a Citromail szolgálatásait beállíthasd e-mail alkalmazásodhoz, illetve programodhoz, kövesd az alábbi lépéseket:
Bejövő üzenetek (IMAP):
Kimenő üzenetek (SMTP):
Jelszavad újbóli beállításához kattints a webmail bejelentkezési oldalán az „Elfelejtett jelszó" lehetőségre.
Ha ez nem működik, fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz.
Mostantól a Citromail szolgáltatásait a legfrissebb alkalmazásokkal (például az Android vagy az iPhone e-mail alkalmazásaival) és programokkal (ilyen az Outlook vagy a Thunderbird) használhatod. Így az e-mailjeid egyes eszközök között folyamatosan szinkronizálásra kerülnek.
Ahhoz, hogy a Citromail szolgálatásait beállíthasd e-mail alkalmazásodhoz, illetve programodhoz, kövesd az alábbi lépéseket:
Bejövő üzenetek:
Kimenő üzenetek:
Kiegészítés: 18. Megjegyzés az iPhone felhasználók számára: ne felejtsd el frissíteni a jelszavadat az IMAP-, és az SMTP-beállításokban 19. A kiszolgáló hitelesítést igényel felhasználónévvel és jelszóval: Igen
Javasoljuk az IMAP használatát (a POP3 helyett), de mindkét lehetőség elérhető. Felhívjuk figyelmedet, hogy a POP3 nem szinkronizálja az e-maileket az eszközök között.
POP3-beállítások (nem ajánlott):
Amennyiben úgy döntöttél, hogy fiókodat lezárod, ezt megelőzően néhány fontos lépést végre kell hajtanod.
Elsőként javasoljuk, hogy minden fontos ismerősödnek küldd el új e-mail címedet, így a fiók lezárását követően is elérhetnek.
Másodszor, mindenképpen ellenőrizd, hogy az összes nyilvános/privát nyilvántartásban és weboldalon módosítottad-e e-mail címedet (pl. online bankolás, közösségi média oldal stb.), hiszen a fiók lezárását követően nem lesz hozzáférésed Citromail e-mail címedhez.
Harmadszor, Citromail-fiókod e-mailjeit áthelyezheted, ha mindkét e-mail fiókodat beállítod egy e-mail programba és az üzeneteket áthelyezed az egyik fiókból a másikba. Emellett olvasd el a „Hogyan használhatom a Citromailt e-mail alkalmazással vagy programmal?” kérdésre írt válaszunkat, melyből megismerheted a Citromail beállításának menetét. Ha Gmailt használ, készítettünk egy ismertetőt, amely lépésről lépésre megmutatja, miként vihető át a levelezés a legegyszerűbben a Gmail felületére. Kérjük, kattintson ide az útmutató elolvasásához.
Amennyiben ezzel kapcsolatban bármilyen kérdésed lenne, fordulj hozzánk bizalommal - szívesen segítünk!
A Citromail webmailről PC/MAC esetén:
• Üzenet törléséhez nyisd meg a szolgáltatást és kattints az üzenet felett található menüsor kuka ikonjára. • Egy vagy több üzenet megnyitás nélküli törléséhez tartsd lenyomva a Ctrl billentyűt és válaszd ki a törlésre szánt üzeneteket. Ezután kattints a kuka ikonra vagy a billentyűzet Del billentyűjére • Emellett a Shift billentyű lenyomva tartásával egyidejűleg több e-mailt is kiválaszthatsz.
A Citromail webmailről mobiltelefon/tablet esetén:
• Az e-mail üzeneteket a bejövő postafiókban jobbra húzással mentheted el (üzenetek elhúzása). • Egy másik beállítási lehetőség, ha az üzenetek jobbra húzásával törlöd azokat. Ehhez kattints a jobb oldalon található három pontra, majd válaszd a „Elhúzás Beállításai”. • Egyéb megoldásként a törlés előtt nyisd meg az üzenetet és kattints a Kuka ikonra
Amennyiben később szükséged lenne új jelszóra, a legegyszerűbb megoldás új jelszót kérni e-mailben vagy SMS-ben. Másrészt tudod használni vele a kétlépcsős autentikációt, amely a fiókod védelmében nagyon hasznos.
Bizonyos követelményeknek megfelelő jelszóra van szükségünk ahhoz, hogy elég erősnek tekintsük. Ezek a következők:
Ha a fiókodban figyelmeztetést kaptál gyenge jelszóra hivatkozva, akkor a jelszavad nem felel meg a jelszó erősség követelményünknek. Ilyen esetben kérjük változtasd meg jelszavad. A figyelmeztető üzenet nem tiltható le.
A rendszertár hatékony kezelése érdekében a 30 napnál régebbi e-maileket automatikusan töröljük a Kuka és a Levélszemét mappából. Ez a 30 napos időkeret szabványos, és nem testreszabható vagy letiltható. A fontos e-mailek megőrzése érdekében kérjük, rendszeresen ellenőrizd a Kuka és a Levélszemét mappákat. Az automatikus törlés elkerülése érdekében helyezd át a fontos üzeneteket a Beérkezett üzenetek mappába vagy egy másik mappába. Ezek az e-mailek már törlés után már nem állíthatóak vissza.
Igen.
Amennyiben Te vagy családod, legalább három e-mail fiókos előfizetéssel rendelkeztek, igénybe vehetitek kedvezményes előfizetési programunkat.
Három vagy négy e-mail fiók használata esetén, csupán két fiók előfizetése fizetendő. Öt vagy hat e-mail fiók használata esetén, csupán három fiók előfizetése fizetendő.
A kedvezmény alkalmazásához kérd Ügyfélszolgálati csapatunk segítségét.
Sajnos, rendszerünk jelenlegi állapotában kizárólag kártyás fizetés elérhető, ezért előfizetésed aktiválásához bankkártya/hitelkártya regisztrációja szükséges.
A Citromail e-mail szolgáltatásának működtetése pénzbe kerül. A költségek közé tartozik többek között a hoszt-szolgálatatás, a műszaki támogatás, valamint a vállalat egyéb működési költségeinek fedezése.
Korábban ezeket a költségeket a hirdetésekből befolyó összegekből fizettük. Mivel a hirdetésekből származó bevéltelek jelentősen csökkentek és valószínűsíthetően ez a tendencia tovább folytatódik, az üzleti modell módosítása mellett döntöttünk. Az új modellben a felhasználók a szolgáltatás használatáért havi díjat fizetnek.
Az előfizetési modellel stabilabb jövedelemmel rendelkezünk a technikai erőforrások, a tárhely, az ügyfélszolgálat és az egyéb költségek kifizetésére. Úgy véljük, hogy a jövőre nézve ez egy sokkal életképesebb üzleti modell, melynek segítségével elegendő bevételre tehetünk szert a működéshez, a megfelelő ügyfélszolgálati élményhez és az IT-biztonsághoz szükséges befektetésekhez.
Ez egyben azt is jelenti, hogy a Citromail továbbra is működni fog és nem fenyegeti a bezárás veszélye (mely az elmúlt időszakban számos e-mail szolgáltatót utolért).
Tisztában vagyunk vele, hogy ez a módszer nem mindenkinek nyeri el a tetszését, és elnézést kérünk minden esetleges kellemetlenségért. Ahhoz azonban, hogy a jövőben magas színvonalú szolgáltatást tudjunk nyújtani, pénzügyileg fenntartható üzleti modellre van szükségünk.
Fiókod, illetve előfizetésed módosításához jelentkezz be fiókodba és kattints a „Saját fiók” lehetőségre.
Előfizetésedet bármikor szabadon lemondhatod.
Előfizetésed lemondása esetén az előre kifizetett időszakban e-mail fiókodat továbbra is használhatod. Az időszak lejárta után e-mail fiókodat zároljuk.
Az első időszakot követően amennyiben szeretnéd, módosíthatod az előfizetés megújításának gyakoriságát.
Előfizetésed lemondásához vagy módosításához jelentkezz be webmail fiókodba és kattints a „Saját fiók” lehetőségre.
A világ egyik legnagyobb fizetési mód szolgáltatójának, a Stripe-nak fizetési megoldást használjuk. A fizetéshez használt kártya adatait szervereinken biztonságos kapcsolat révén tároljuk.
Mint minden egyéb online és fizikai fizetés esetében, itt is el kell döntened, hogy megbízol-e a fizetési adataidat kérő szolgáltatóban; az óvatosság soha nem árt.
Íme néhány kiváló óvintézkedés, online, kártyás fizetés esetére:
Amennyiben a fizetéssel és a biztonsággal kapcsolatban bármilyen kérdésed felmerülne, fordulj hozzánk bizalommal!
A Citromail e-mail szolgáltatásának működtetése pénzbe kerül. A költségek közé tartozik többek között a hoszt-szolgálatatás, a műszaki támogatás, valamint a vállalat egyéb működési költségeinek fedezése. Korábban ezeket a költségeket a hirdetésekből befolyó összegekből fizettük. Mivel a hirdetésekből származó bevéltelek jelentősen csökkentek és valószínűsíthetően ez a tendencia tovább folytatódik, az üzleti modell módosítása mellett döntöttünk. Az új modellben a felhasználók a szolgáltatás használatáért havi díjat fizetnek.
Az előfizetési modellel stabilabb jövedelemmel rendelkezünk a technikai erőforrások, a tárhely, az ügyfélszolgálat és az egyéb költségek kifizetésére. Úgy véljük, hogy a jövőre nézve ez egy sokkal életképesebb üzleti modell, melynek segítségével elegendő bevételre tehetünk szert a működéshez, a megfelelő ügyfélszolgálati élményhez és az IT-biztonsághoz szükséges befektetésekhez.
Ez egyben azt is jelenti, hogy a Citromail továbbra is működni fog és nem fenyegeti a bezárás veszélye (mely az elmúlt időszakban számos e-mail szolgáltatót utolért).
Tisztában vagyunk vele, hogy ez a módszer nem mindenkinek nyeri el a tetszését, és elnézést kérünk minden esetleges kellemetlenségért. Ahhoz azonban, hogy a jövőben magas színvonalú szolgáltatást tudjunk nyújtani, pénzügyileg fenntartható üzleti modellre van szükségünk.
Bővebb információkat Általános Szerződési Feltételeinkben és Adatvédelmi Nyilatkozatunkban oldalainkban olvashatsz.
A Citromail egy norvég vállalat tulajdonában áll. A vállalat e-mail szolgáltatásokat birtokol és működtet több országban:
Fjordmail International AS
Üzleti azonosító (Norvégia): 822 607 632
Oslo, Norvégia
A felső menüsorban található Saját fiókom menüpontban tudod módosítani a regisztráció során megadott adatokat.
A Beállítások/ Mappáim menüpont alatt tudsz létrehozni új mappákat. Bal oldalon találod a Mappákat, jobb oldalon Új létrehozása feliratra kattintva tudsz felvenni újat. Azt is kiválaszthatod, hogy az új mappa melyik almapábba kerüljön bele.
A kis ikonok segítségével ki/be tudod kapcsolni mely mappákat szeretnél állandóan látni, melyeket nem.
A Beállítások/ Üzenetszűrők menüpont alatt lehetőséged van létrehozni szűrőket – ezek segítségével könnyebben tudod kategorizálni a leveleidet. A szabályok megadását követően kiválaszthatod, hogy mely feladótól melyik mappába kívánsz leveleket fogadni a jövőben. Ha pl. számláidnak külön mappát szeretnél, akkor először hozz létre egy Számlák mappát a Mappák alatt, majd egy új szűrőt állítsd be hozzá. Több szabályt is fel tudsz venni, így akár az összes számlát egy helyen tarthatod,
A Beállítások / Jelszó menüpont alatt tudsz új jelszót beállítani a fiókodhoz. Kérjük mindenképpen ügyelj biztonságos jelszó megadására. Legalább 8 karakteres jelszót érdemes választani, kis és nagybetűket is használva benne.
Amennyiben nem kapsz meg egy fontos levelet, két lehetőséget tudunk javasolni:
A Beállítások/Feketelista menüpont alatt megadhatod azokat az e-mail címeket, amelyektől nem szeretnél üzenetet kapni.
A kétfaktoros hitelesítés egy biztonsági beállítás, amely segít a fiók védelmében azáltal, hogy a jelszó mellett még egy második védelmi vonal is védi a fiókot, amelyet egy telefonra letölthető hitelesítő alkalmazás biztosít. A rendszer egy, az alkalmazás által generált biztonsági kódot is megkövetel a rendszerbe való belépéshez. Amennyiben bejelentkezéskor a rendszer felhívja a figyelmed a kétfaktoros azonosítás szükségességére, akkor fiókodnak biztonsága érdekében be lett kapcsolva a kötelező kétfaktoros autentikáció. A funkciót a Beállítások - Kétfaktoros Hitelesítés alatt éred el.
A felületen mindig a Kijelölés gombot kell első körben kiválasztanod, ezt követően bármennyi levelet ki tudsz törölni egy mozdulattal. A kijelölés gomb reszponzív felületünknek köszönhetően máshol jelenik meg mobilon és böngészőben is. Amennyiben nem találnád meg a felületen, akkor a SHIFT+egérlenyomás kombinációval a leggyorsabb megoldás. Ha nem sikerül, keresd Ügyfélszolgálatunka.
A kijelölés gomb segítségével ki tudod választani mely levelet, vagy leveleket szeretnél továbbítani, majd jobb oldalon felül válaszd ki a Továbbítás lehetőséget. 3 féle módon tudsz továbbítani: beágyazva, csatolmányként, vagy újraküldve.
Képernyőfotó itt.
Készítettünk néhány videós bemutatót, hogy könnyebbé tegyük a fiókod megismerését. Link
© 2024 Inbox.com AS
NO 920 243 347
Minden jog fenntarva.